Tuesday, April 22, 2014

Házátalakítás - Tervezés 1.

Üdv mindenkinek!

Nem is tudom, hogy keveredtem ide ma újra, de, hamár itt vagyok, és olyan sokminden történik mostanában, gondoltam az egyik szálat felkapom, és itt folymatában megosztom.

Ez nem más, minthogy házat fogunk felújítani! Bizony, ez lesz, és még nem tudjuk, mivel jár, de nagyon várjuk!

Jelenleg ott tartunk, hogy a tervező és a kivitelező már megvan, a tervező volt is a háznál és kis csapatával fel is mérték az ingatlant. Igen, ahhoz, hogy egy új tervet készítsenek, és azt engedélyeztetni lehessen, ahhoz a mostani állapotot is fel kell mérni és meg kell "rajzolni" pontosan... őrület.

Namindegy, ez múlt szerdán volt, ma írtam a tervezőnek, hogy mikor találkozunk, hogy elkezdjük a tényleges tervezést, erre várom a választ.

1 comment:

Unknown said...

Tudom hogy keveredtem ide, de véletlen. Élsz. Jó. Neked.